Hyvän ihmisen pahuus
Minä, Samavika-Rahikainen, olen halunnut olla hyvä ja samalla tuottanut pahaa rempoillessani ihmisyyteni erilaisten roolien kanssa. Olen pelännyt yksinäisyyttä ja hylkäämistä sekä kaivannut rakkauden ja hyväksymisen lohtua noille äärimmäisille tunteilleni. Ja tuottanut yksinäisyyden ja hylkäämisen kokemuksia lähimmäisilleni eli juuri sitä mitä itse eniten pelkäsin. Olen tuottanut pahaa tavoitellessani hyvää. Samoin tekevät kaikki lähimmäiseni kaikkialla ympärilläni. He […]
Hyvän ihmisen pahuus Read More »


